/getmedia/e823d2a1-d34e-42f2-8a21-70977f61f5c6/Vervoerbewijzen.jpg?width=880&height=220&ext=.jpg

Zichtabonnement (Syntus Sterabonnement of Syntus Trajectkaart) zichtbaar kapot, verloren of gestolen

De looptijd van het gekochte zichtabonnement (Syntus Sterabonnement of Syntus Trajectkaart) bepaalt of u een duplicaat kunt aanvragen.

Heeft uw abonnement een looptijd van 2 maanden of langer?

  • U vraagt een duplicaat aan via Mijn Syntus. De € 11,00 administratiekosten moeten via iDeal worden betaald.
  • Syntus Klantenservice kan een verklaring (tijdelijke reisbrief) maken waarin staat dat u bij ons een geldig zichtabonnement heeft. Deze verklaring heeft een geldigheidsduur van maximaal één week en is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren (088 - 033 13 60 - lokaal tarief).

Heeft uw abonnement een looptijd van 1 maand?

  • Uit coulance stelt Syntus een tijdelijke reisbrief op voor de resterende looptijd van het zichtabonnement met een maximum van één tijdelijke reisbrief per jaar. Deze verklaring is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren (088 - 033 1360 - lokaal tarief).
Sluiten De website van Syntus gebruikt bij bepaalde functionaliteiten cookies.