/getmedia/e823d2a1-d34e-42f2-8a21-70977f61f5c6/Vervoerbewijzen.jpg?width=880&height=220&ext=.jpg

OV-chipkaart verloren/gestolen/kapot

U dient direct contact op te nemen met de Klantenservice van OV-chipkaart (https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/kaart-is-defect) om daar een vervangende OV-chipkaart aan te vragen. Wanneer u de vervangende OV-chipkaart heeft ontvangen en u bestelt uw product doorgaans via www.mijnsyntus.nl, dan dient u het nieuwe OV-chipkaartnummer te wijzigen in uw account via www.mijnsyntus.nl.
Indien u reeds een Syntus product op de oude OV-chipkaart had staan, dan wordt deze automatisch overgezet op de nieuw OV-chipkaart.

Wat kan Syntus Klantenservice voor u doen tijdens de overbruggingsperiode?

Bij een vrij reizen product

  • Syntus Veluwe Vrij
  • N-sterabonnement
  • Twee Stedenabonnement Enschede-Hengelo

Dan kunnen wij een tijdelijke reisbrief opstellen voor een maximale periode van één week. Tussentijds gemaakte kosten vergoeden wij niet.

Bij een saldo georiënteerd product

  • Altijd Korting
  • Altijd Korting Scholier
  • Dalkorting Oost

Dan adviseren wij u om met een anonieme OV-chipkaart verder te reizen en vervolgens de extra gemaakte reiskosten tijdens uw reizen met Syntus te declareren d.m.v. een reactie via www.mijnsyntus.nl.

U noteert daarbij de volgende gegevens:

  • het OV-chipkaartnummer van de kaart waar het product op stond
  • de periode waarbinnen is gereisd met de anonieme OV-chipkaart met een maximum van één week
Sluiten De website van Syntus gebruikt bij bepaalde functionaliteiten cookies.