Over TwentsFlex

Met ingang van 1 juli 2018 kunnen reizigers in de gemeente Rijssen-Holten gebruk maken van TwentsFlex, een nieuwe flexibele vervoersservice. Een rit met TwentsFlex boek je eenvoudig via de boekingsmodule op deze site en de TwentsFlex app. Maar telefonisch een rit betellen kan natuurlijk ook. Hieronder vind je de meest gestelde vragen over TwentsFlex.
 

Ik heb een vraag of klacht. Waar kan ik die kwijt?

Dit gaat via de Klantenservice van Keolis Nederland, waaronder Twents valt. De Klantenservice is 7 dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar. 

Er zijn meerdere mogelijkheden om een vraag, klacht, opmerking of suggestie in te dienen:
  • Via ons webformulier: www.twents.nl/klantenservice.
  • Via facebook of Twitter.
  • Schriftelijk. Stuur je brief of het serviceformulier naar: Antwoordnummer 429, 7400 VB Deventer.
  • Telefonisch. Via 088 – 033 1360 (lokaal tarief).

Er zit een fout in jullie boekingsmodule in de app of website!

We blijven onze boekingsmodule in de app en op onze website steeds verbeteren. Deze verbeteringen testen wij uitvoerig. Toch kan het voorkomen dat er een foutje in zit. Heb je een fout gevonden? Meld dit dan via het webformulier op www.twents.nl/klantenservice. Dan lossen we het zo snel mogelijk op!